Důležité informace

Důležité informace

FAQ

  • 1. Jak se můžu přihlásit ke zkoušce CCE?

    Vyplníte on-line přihlášku na http://ujop.cuni.cz/cce.

  • 2. Chci se přihlásit na zkoušku CCE v zahraničí, ale přihlášky nejsou otevřeny.

    Vyplňte tento dotazník a my Vás budeme informovat, v případě, že nový termín vypíšeme.

  • 3. Kterou úroveň zkoušky CCE si mám vybrat?

    Pokud certifikát potřebujete pro přijímací zkoušky na univerzitu nebo do zaměstnání, úroveň určí univerzita nebo Váš zaměstnavatel. Přehled fakult uznávajících zkoušku najdete zde.

    Pokud chcete certifikát pro sebe, vyberte si tu úroveň, o které si myslíte, že odpovídá Vaši jazykové úrovni. Pro sebehodnocení můžete využít dokumenty zde.

  • 4. Jak můžu za zkoušku CCE zaplatit?

    Poplatek za zkoušku zaplatíte bankovním převodem – přes internetové bankovnictví, v bance, nebo na poště. Informace, které k zaplacení potřebujete, od nás dostanete e-mailem po vyplnění on-line přihlášky.

  • 5. Kolik času mám na zaplacení poplatku za zkoušku CCE?

    Poplatek musíte zaplatit do 7 dnů od odeslání přihlášky.

  • 6. Co se stane, když poplatek za zkoušku CCE nezaplatím včas?

    Vaši přihlášku stornujeme a Vaše místo uvolníme jinému kandidátovi, který má o termín zájem.

  • 7. Je možné platit hotově v den zkoušky CCE?

    Ne, platba v hotovosti bohužel není možná.

  • 8. Můžu na zkoušku CCE dostat slevu?

    Ano, pokud studujete, nebo jste studoval/a v prezenčním kurzu českého jazyka v ÚJOP UK a pošlete potvrzení na sekretariát VTC (vtc@ujop.cuni.cz), dostanete slevu 500 Kč. Sleva platí pouze pro nejbližší termín po skončení kurzu.

  • 9. Co si mám ke zkoušce přinést?

    Platný mezinárodně uznávaný cestovní doklad (cestovní pas) a doklad o zaplacení. Doporučujeme Vám také vzít si s sebou občerstvení.

  • 10. Jak dlouho zkouška trvá/kdy končí?

    Délka písemné a ústní části záleží na úrovni. Orientační harmonogram zkoušky najdete zde.

  • 11. Kdy zjistím výsledek zkoušky CCE?

    Za 30 dnů od data konání zkoušky zde. Budete k tomu potřebovat kód, který jste dostali u zkoušky. Informace o výsledcích zkoušky neposkytujeme ani telefonicky, ani e-mailem.

  • 12. Co když jsem ztratil/a kód?

    Napište e-mail na sekretariát VTC (vtc@ujop.cuni.cz), ve kterém uvedete své jméno, datum zkoušky a datum Vašeho narození. My Vám kód pošleme.

  • 13. Můžu získat výsledky dříve než za 30 dnů?

    Dřívější vyhodnocení zkoušky bohužel není možné. Velmi nám záleží na kvalitě hodnocení, které poskytujeme. Abychom mohli výsledky pečlivě zpracovat, potřebujeme dostatek času.

  • 14. Můžu si osvědčení vyzvednout osobně?

    Ano, osvědčení si můžete po dohodě vyzvednout odobně na sekretariátu VTC v Praze (vtc@ujop.cuni.cz).

  • 15. Jak dlouho mi bude certifikát platit?

    Platnost certifikátu není časově omezená.

  • 16. Co můžu dělat, když u zkoušky CCE neuspěju?

    Můžete se ke zkoušce znovu přihlásit. V tom případě musíte znovu zaplatit poplatek za zkoušku.

    Můžete také využít přípravné kurzy k CCE nebo zkoušku CCE nanečisto.

  • 17. Můžu se odvolat proti výsledku zkoušky CCE?

    Ano, odvolání pošlete na adresu sekretariátu VTC ÚJOP UK (Vratislavova 10/29, 128 00 Praha 2). Vaše odvolání nám musí přijít nejpozději do 2 měsíců od data konání zkoušky v České republice nebo do 3 měsíců, pokud jste skládali zkoušku v zahraničí. V odvolání musíte uvést datum konání zkoušky, svůj kód a důvod, proč se proti výsledku zkoušky odvoláváte.

  • 18. Co když certifikát ze zkoušky CCE ztratím?

    Kontaktujte sekretariát VTC (vtc@ujop.cuni.cz). Za poplatek 150 Kč Vám vystavíme duplikát osvědčení.

FAQ
+420 224 990 420
Napište nám
X